تفاوت بانكداري سنتي با مدرن و تفاوت خدمات دستگاهATM ایران با سایر کشورها

دسته بندي : کاراموزی و مشاغل » حسابداری ، مدیریت و اقتصاد
دانلود فایل کامل پاورپوینت زیبا و حرفه ای" تفاوت بانكداري سنتي با مدرن و تفاوت خدمات دستگاهATM  ایران با سایر کشورها " در درس تجارت الکترونیک که از 35 صفحه اسلاید تشکیل شده است.
بخشی از پاورپوینت ::
بانكداري سنتي قديمي:

تعريف بانکداری سنتی : تقابل سنت و مدرنیسم از آن مقوله هایی است که مورد علاقه بسیاری از روشنفکران و صاحبان سخن است. بانکداری سنتی همان نوع بانکداری معمول در دنیاست که بر دریافت و پرداخت بهره مبتنی است. در این نوع بانکداری، بانکها سپرده های مردم را دریافت می کنند و در قبال دریافت این سپرده ها به آنها «بهره» می پردازند.
از سویی دیگر، با تجمیع این سپرده ها، آنها را به صورت «وام» در اختیار گروه دیگری به نام «سرمایه گذاران» قرار می دهند. سرمایه گذاران در قبال دریافت وام به بانک بهره می پردازند. بهره دریافتی و پرداختی از سوی بانک نرخ معینی دارد که به «نرخ بهره» مشهور است. مابه التفاوت نرخ بهره دریافتی و پرداختی درآمد بانکها را تشکیل می دهد.
تعریفی ديگر: بانکداری سنتی بانکداری به شیوه متداول در گذشته یعنی استفاده از شعب فیزیکی و انجام عملیات فیزیکی از طریق کاغذ و قلم
می باشد. این نوع بانکداری نقطه مقابل بانکداری الکترونیک قرار دارد.
دسته بندی: کاراموزی و مشاغل » حسابداری ، مدیریت و اقتصاد

تعداد مشاهده: 10222 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:530 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل کامل پاورپوینت زیبا و حرفه ای" تفاوت بانكداري سنتي با مدرن و تفاوت خدمات دستگاهATM ایران با سایر کشورها " در درس تجارت الکترونیک که از 35 صفحه اسلاید تشکیل شده است.