طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي بسـته‌بندي عـســل

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع غذایی
این فایل در مورد  طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي  بسـته‌بندي عـســل با ظرفيت 240 تن در سال در فرمت word قابل ویرایش و در 22صفحه می باشد.

خلاصه طرح
موضوع طرح : بسته بندي عسل به ظرفيت 240 تن در سال
محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور
سرمايه گذاري كـل: 3/1714 ميليون ريال
سهم آوردة متقاضي: 3/174 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 1540 ميليون ريال
دورة بازگشـت سرمايه: 17 ماه

    مقدمــه :
      عسل حاوي بيش از هفتاد ماده مفيد براي بدن انسان است. اساسا عسل از گلوكز، فروكتوز و منو ساكاريد ها ساخته شده است. همچنين عسل داراي آنزيم هاي مفيدي از جمله آميلاز، سوكراز، كاتالاز، پراكسيداز و ليپاز بوده و در رده بندي غذاهاي سرشار از آنزيمها مقام نخست را به خود اختصاص داده است. ضمن اينكه مواد معدني مختلفي مانند كلسيم، سديم، پتاسيم، منيزيم، آهن، كلر، فسفر، گوگرد و يد نيز در عسل يافت مي‌شوند.
   عسل به عنوان يك ماده كامل غذايي همچنين داراي انواع ويتامين ها (B1,B2,B3,B5,B6,C,E,K)، اسيدهاي آلي ( اسيد ماليك، وينيك، سيتريك، لاكتيك و اگزاليك ) و پروتئين‌ها بوده و مي‌تواند 315 تا 335 كيلوكالري انرژي ( به ازاي هر يكصد گرم ) توليد نمايد.
     از ديگر سو عسل داراي خواص درماني، ضد عفوني كنندگي و حفاظت از مواد آلي در مقابل تجزيه و فساد مي‌باشد. ابن سينا دانشمند بزرگ ايران در كتاب قانون ، در مورد معجون فلاسفه ( تهيه شده با عسل ) مي‌نويسد :« ... در هنگام زياد شدن بلغم، اندرون را تقويت، نيرو را زياد، اشتها را باز مي‌كند، عسل ، خوراكي است كه جواني را جاويدان....
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 8758 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:20 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل در مورد طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي بسـته‌بندي عـســل با ظرفيت 240 تن در سال در فرمت word قابل ویرایش و در 22صفحه می باشد.