پاورپوینت چارت سازماني وسند شرح وظايف

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت چارت سازماني وسند شرح وظايف دارای 40 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 40 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:


— پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

اسلاید ۱ :

عنوان شغل : رئیس هیات مدیره مدیریت عامل

شرح وظایف:

تعیین اهداف کلان و استراتژیهای شرکت و خط مشی کیفیت و حصول اطمینان از درک اجرا و حفظ آنها در کلیه سطوح سازمان شرکت …….

برنامه‌ریزی، سازماندهی‌وآماده‌سازی‌محیط‌و‌نیروی‌انسانی، ماشین‌آلات و روشها و مواد جهت افزایش بهره‌وری و کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها.

برگزاری جلسات مستمر اعضائ هیات مدیره و با حضور مدیریت  عامل به منظور بررسی وضعیت شرکت  و تعیین راه حلهایی به منظور رفع مشکلات احتمالی

و ارائه پیشنهادات جهت انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه.

تلاش و جدیت جهت پیاده سازی، اجرا و حفظ سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت براساس استانداردها

تعیین مدیریت عامل شرکت توسط اعضائ هیات مدیره

تعیین مدیران واحدهای اجرایی شرکت طی احکام و تفویض اختیارات لازم جهت راهبری سیستم IMS

تخصیص بودجه لازم و تصویب پاداش پرسنل بمنظور ایجاد انگیزه در پرسنل جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در خط مشی شرکت سایبر

هدایت بخش فنی در طراحی محصولات جدید و تهیه مستندات مربوط به محصولات شرکت.

نظارت بر امور مالی شرکت.

ایجاد واحدهای تحقیقاتی جهت پیشرفت و توسعه پایدار شرکت …….

به امانت گذاردن هر نوع اسناد ، مدارک و وجوه در صندوقهای دولتی و خصوصی و استرداد آنها با توجه به مقررات .

نمایندگی شرکت در برابر اشخاص حقیقی و حقوقی، ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی و نهادها.

تخصیص بودجه لازم و تصویب پاداش پرسنل بمنظور ایجاد انگیزه در پرسنل جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده.

شرایط احراز:

         ۱-تحصیلات : کارشناس ارشد برق / کنترل – کارشناس ارشد صنایع / مدیریت

 ۲-تجربه : ۱۰ سال

 ۳-مهارتهای لازم : گذراندن دوره های مدیریت استراتژیک ،مدیریت مالی،توسعه

اسلاید ۲ :

 

عنوان شغل : مدیرعامل

شرح وظایف:

-انجام کلیه وظایف محوله مصوب هیات مدیره

– بررسی عملکرد واحدهای مختلف سازمان از طریق دریافت گزارشات تفصیلی از مدیران و شرکت در جلسات بازنگری مدیریت.

– نظارت بر اجرای صحیح فرآیندها ی اجرایی و دستورالعملهای تدوین شده برای امور اجرایی شرکت.

– تعیین نماینده تام الختیار مدیریت  در کیفیت به منظور حصول از صحت اجرا  و مؤثر بودن سیستم کیفیت.

نصب و عزل کلیه معاونان، مدیران، سرپرستان و کارکنان شرکت …… و تعیین شغل ، حقوق، دستمزد، عیدی ، پاداش ، فوق العاده ها ، ترفیع،تنبیه، تشویق، – ماموریت، مرخصی، بازنشستگی

 مستمری به وارث و سایر شرایط استخدامی بر طبق مفاد اساستامه و آئین نامه شرکت …….

– تهیه تشکیلات ساختاری و آئین نامه های مالی و استخدامی و انضباطی و ارائه آن به هیات مدیره و ابلاغ آنها به کلیه واحدهای تحت سرپرستی بعد از تائید هیات مدیره.

– تعیین خط مشی شرکت سایبر و تامین منابع لازم  برای نیل به اهداف.

-نظارت بر صحت عملکرد سیستم IMS از طریق بازنگریهای مدیریت، گزارشات ممیزی داخلی، بررسی شکایات مشتریان.

– جمعبندی نظرات مدیران برای اعمال سیاستهای جدید

– حرکت در جهت آرمانهای شرکت به طور مستمر و مطمئن.

– برنامهریزی، سازماندهیوآمادهسازیمحیطونیرویانسانی، ماشینآلات و روشها و مواد جهت افزایش بهرهوری و کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها.

– تلاش و جدیت جهت پیاده سازی، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت براساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت.

– تائید اسناد رسمی و اوراق بهادار شرکت.

– تعیین مدیران واحدهای اجرایی شرکت طی احکام و تفویض اختیارات لازم جهت راهبری سیستم مدیریت کیفیت.

– نظارت بر صحت عملکرد سیستم مدیریت کیفیت از طریق بازنگریهای مدیریت، گزارشات ممیزی داخلی، بررسی شکایات مشتریان.

– بررسی عملکرد واحدهای مختلف سازمان از طریق دریافت گزارشات تفصیلی از مدیران.

– ارائه پیشنهادات جهت انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه.

– نظارت بر اجرای صحیح برنامههای شرکت.

– نظارت بر اجرای صحیح فرآیندها ی اجرایی و دستورالعملهای تدوین شده برای امور اجرایی شرکت.

– پیگیری، تدوین و تصویب بخش نامهها و فرآیندهای اجرایی جدید.

– ارتباط مستقیم با مدیران شرکت جهت اعمال کیفیت مطلوب در تولیدات.

هدایت بخش فنی در طراحی محصولات جدید و تهیه مستندات مربوط به محصولات شرکت

شرایط احراز:

تحصیلات :فوق لیسانس برق  / فوق لیسانس( مدیریت اجرایی )

تجربه : ۸ سال

لیسانس برق :

تجربه : ۱۰ سال

اسلاید ۳ :

عنوان شغل : معاونت برنامه ریزی و توسعه

شرح وظایف :

– اجرای قوانین ،مقررات، بخش نامه ها ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مرتبط با فعالیتها و تشکیلات امور نظارت بر اجرای صحیح آن .

– سرپرستی و بازنگری وظائف و حدود مسئولیت سرپرستان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه پیشنهاد به منظور بهبود وضعیت موجود.

– بررسی و ارائه پیشنهاد و استفاده از مکانیزمهای مورد نیاز جهت سهولت و دقت در انجام کارهای مربوطه و نظارت بر اجرای آن .

– همکاری در تنظیم بودجه سالانه شرکت …… با واحد برنامه ریزی و بهبود در دو نیمه سال اول و دوم هر سال با توجه به نیاز برنامه های واحد تحت سرپرستی.

– دریافت برنامه کاری ، اهداف سالانه ، برنامه های استراتژیک شرکت …… از مدیریت عامل.

– برنامه ریزی و بهبود ساختار و توزیع نیروی انسانی گروههای تخصصی بین طرحها/پروژه های مختلف بر حسب تخصص مورد نیاز و با هماهنگی واحدهای ذیربط.

– اعلام برنامه مطالعاتی و اجرایی و مشخصات فنی و احجام عملیات مورد نظر طرحها /پروژه ها.

– انجام اقدامات لازم جهت بررسی و تهیه شرح خدمات قراردادهای شرکت …… در مراحل مختلف مطالعاتی و تعیین برآورد طرح/پروژه طبق ضوابط سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور با

  رعایت قوانین و مقررات و بخشنامه ها با همکاری واحدهای ذیربط.

– انجام اقدامات و هماهنگی های لازم  با طرفین قرارداد ، جهت رفع نارسائیهای موجود در چهارچوب  وظایف و تعهدات قانونی و اختیارات تفویض شده.

– تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی ادواری از وضعیت طرحها/ پروژه ها ی در دست اجرا و ارائه پیشنهادات اصلاحی به مدیریت عامل جهت افزایش کارایی.

– نظارت عالی بر مراحل عملیات اجرایی کنترل پروژه ، مدیریت کیفیت و مدیر انفورماتیک.

– تهیه و ارائه پیشنهادات ضروری در ارتباط با سیاستها و خط مشی های کلی شرکت …… در حوزه عملکرد به مدیریت عامل.

– گسترش و ارتقاء نظامهای تضمین کیفیت بمنظور شفاف سازی و بهینه نمودن اجرای پروژه ها ، جهت جلب رضایت کارفرما( مشتری) و ذینفعان.

– ارائه پیشنهادات و اجرای طرحها/ پروژه های جدید با توجه به نتایج گزارشهای نظارتی.

– ارائه پیشنهادات و اجرای طرحها/پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی برای تسهیل در امر نظارت و ارزیابی آنها.

– انجام بررسی های لازم بمنظور افزایش کارایی منابع سازمانی و همچنین پیش بینی و برنامه ریزی منابع و نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای ذیربط.

– بررسی عملکرد طرحها/پروژه ها ی شرکت …… از نظر مقایسه هدفهای کمی و کیفی پیش بینی شده و مشخص نمودن تنگناها و عوامل بازدارنده و ارائه پیشنهاد برای رفع آنها.

– بررسی و بازنگری وظایف و حدود مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی و ارائه پیشنهاد به منظور بهبود وضعیت موجود به مدیریت منابع انسانی.

– اختیارات لازم برای انجام مسئولیتهای فوق در قالب روشهای اجرایی ، دستورالعملها، بخشنامه ها و سایر مصوبات به شما تفویض شده است

-هماهنگی و تلاش در جهت انجام دستورات مدیر عامل و تحقق آنها .

-حضور در جلسات بازنگری مدیریت / کمیتهQA سایر جلسات تعیین شده بمنظور بررسی و تعیین راهکارهای لازم و مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت ،

-ارائه پیشنهادات و طرح های لازم جهت اهداف علمی – فنی و تولیدی آینده شرکت و تلاش در جهت دستیابی به آنها در صورت تصویب مدیر عامل یا هیئت مدیره .

-کمک به واحدهای تولید ، بازرگانی در جهت رفع مشکلات آنها با هماهنگی مربوط از طریق مدیر عامل

-هماهنگی با واحدهای تحقیقاتی – علمی – آموزشی خارج از شرکت جهت اجرای اهداف شرکت در امر تحقیق ، استفاده از امکانات مختلف آنها و …

-تائید یا رد مرخصی ها و یا ماموریتهای پرسنل با در نظر گرفتن اهداف و وظایف محوله

-همکاری با اعضای تیم ممیزی در ممیزیهای داخلی / خارجی بمنظور شناسایی نقاط ضعف و بهبود سیستم و ارائه راهکارهای لازم جهت برطرف نمودن مغایرتهای اعلام شده .

 شرایط احراز :

۱- تحصیلات : کارشناس ارشد مهندسی برق -کنترل / صنایع                       

۲- تجربه : ۱۰ سال سابقه مفید

۳- مهارتهای لازم :       – داشتن مهارت در زمینه بودجه بندی و برنامه ریزی

                               – آشنایی و مهارت در تجزیه و تحلیل تصمیم گیریهای چند منظوره با استفاده از شیوه های جدید.

                                      – آشنایی کامل به استانداردهای مدیریتی و کنترل پروژه.

دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 2676 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:417 کیلوبایت

 قیمت: 54,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت چارت سازماني وسند شرح وظايف دارای 40 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 40 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس