پاورپوینت درباره تحليل اجمالي نمونه هايي از معماري بيونيک

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت
دانلود پاورپوینت با موضوع تحليل اجمالي نمونه هايي از معماري بيونيک  دارای 10 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : 10 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :  ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی ازمتن اسلایدها :


تحليل اجمالي نمونه هايي از معماري بيونيک


بيونيک در لغت به معناي ( زيستار شناختي) يا (  به کار گيري اندام هاي  ساختگي  طبيعت)  است  که  نخستين بار اين  واژه توسط دانشمند آمريکايي سرگرد جک استيل افسر هنگ هوانوردي ارتش آمريکا در سال 1959 به کار برده شد. وي علم سيستم هايي را که شالوده ي آنها سيستم هاي زنده است يا خصوصيات سيستم هاي زنده را دارند يا به سيستم هاي زنده مي مانند را علم بيونيک ناميد .
 تشابه واژه ي  بيونيک به بيولوژي، انسان را متوجه اين حقيقت مي کند که بيونيک علمي مرتبط با طبيعت و موجودات زنده است . در حقيقت بيونيک به کنکاش در طبيعت و موجودات زنده مي پردازد . تا با کشف روابط موجود بتواند آنها را در فن آوري مورد استفاده قرار دهد .يا به عبارت ديگر مي توان آن را هنر استفاده از دانش سيستم هاي زنده در حل مسائل فني دانست
امروزه بيونيک تنها به سازوکار نظام هايي که برپايه ي سيستم هاي زنده اند نمي پردازد بلکه به تحليل هر الگوي کار بردي موجود در طبيعت که قابليت بر آوردن نيازهاي ما و حل مسائل فني را داشته باشد، عنايت دارد .

دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 6484 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:132 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع تحليل اجمالي نمونه هايي از معماري بيونيک دارای 10 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.